7 Enostavnih strategij za izboljšanje nadledvične žleze in zmanjšanje stresa

7 enostavnih strategij za nadledvicne zleze
Mislimo, da ima veliko od nas probleme zaradi nadledvične žleze in zagotovo je v praksi to zelo pogosta predstavitev.

In ni čudno: sodobni življenjski slog preprosto dolgoročno ne podpira našega
telesa. Veliko ljudi ima izjemne dnevne urnike in druge stresne dejavnike življenjskega sloga, ki lahko
na nas in naše nadledvične žleze izredno pritiskajo.

Podpora in hranjenje nadledvičnih žlez je bistven pristop zdravljenja za spopadanje z življenjskimi
čustvenimi in fizičnimi stresorji; s ciljem: graditi strpnost, zmanjšati napredovanje utrujenosti in
povečati odpornost, da bomo lahko živeli na polno!

Znaki utrujenosti zaradi nadledvične žleze vključujejo utrujenost (seveda), slabo razpoloženje, apatijo,
tesnobo in napade panike, nizek libido, nepravilnosti v menstruaciji, nespečnost, utrujenost ob
prebujanju tudi po dovolj spanca in občutek, da ste ponoči utrujeni. Resnično se vam zdi, kot da se
vlečete skozi dan in preprosto preživite, a ne zares živite.

Glavni vzroki za utrujenost nadledvične žleze so praviloma čustveni stres, puščajoča črevesja,
intoleranca za hrano in neravnovesje sladkorja v krvi – ti obremenjujejo nadledvične žleze in sčasoma
povzročijo utrujenost in tesnobo, če ostanejo dovolj dolgo. Na srečo lahko obrnete utrujenost
nadledvične žleze in se spet počutite kot najboljši vi.

Tu je nekaj preprostih, a močnih nasvetov za negovanje nadledvičnih žlez in uravnoteženje
razpoloženja:

1. Dihanje: fizično ne morete biti v »letalskem načinu«, ko svojo pozornost usmerite na dih, to bo
zmanjšalo nivo laktata in uravnotežilo raven kisika in ogljikovega dioksida, da bo vaše telo dobilo
signal varnosti. Raziščite urnik, ki vam ustreza! 3-krat na dan, vsako uro ali preprosto vsako jutro in
vsako noč. Trikrat vdihnite in izdihnite (kot skozi slamico), kolikor je mogoče iz diafragme.

2. Magnezij: Zelo pomirjujoč mineral in življenjsko pomemben za nadledvične žleze. Eden naših
najljubših načinov, da dobimo dober odmerek magnezija, je solna kopel , ker tukaj obstaja več
ukrepov; sproščate se v topli kopeli in podpirate razstrupljanje telesa s sulfatno komponento soli, ki
je bistvenega pomena za zdrava jetra.

3. Morska sol: Nadledvične žleze pogosto izločijo natrij, kadar smo dolgotrajno pod stresom, zaradi
česar smo dehidrirani in utrujeni. Ščepec himalajske ali morske soli v nekaj vode lahko resnično
poveča vaše nadledvične žleze za takojšen dvig energije. Odlična je za jutranjo utrujenost. Ne bo
vplival na krvni tlak, ker bo ravnovesje mineralov v naravni morski soli pomagalo uravnavati
ravnovesje tekočin. Začnite z ¼ čajne žličke ali dokler ni preveč slanega okusa.

4. Vitamin C:

Nadledvične žleze shranjujejo vitamin C in ga zelo hitro izgubijo, zlasti v stresu. C
vitamin potrebujemo za pomoč pri izgradnji zdrave ravni stresnih hormonov. Limonina voda je dober
začetek.

5. Ašvaganda in Navadni rožni koren: Obe sta inteligentni zelišči, ki uravnavata delovanje nadledvične
žleze, bodisi visoko bodisi nizko, in si prizadevata, da bi jih globoko nahranila in obnovila.

6. Ozemljitev: Bose noge na pesku, zemlji, travi ali betonu bodo absorbirale zdravo elektromagnetno
energijo in vas povezale z naravnimi ritmi zemlje. To je zelo zdravilno in o tej tehniki se pojavlja več
raziskav.

7. Hvaležnost: Vemo, da ste to že slišali! Toda tak način razmišljanja in občutkov resnično podpira
zadovoljstvo z življenjem kljub našim vzponom in padcem ter pomaga k večji odpornosti. Zapišite si 3
stvari, za katere ste hvaležni pred spanjem, ali pa se preprosto pogovorite z družino ob večerji o
vrhuncu svojega dne, to bo podprlo tudi družbeno povezanost.

Uporaba kombinacije teh strategij ali preprosto začetek z eno bo pripomogla k podpori nadledvičnih
žlez, zmanjšala odziv na stres in okrepila odpornost za boljšo kakovost življenja.

Dodaj odgovor